からだの声、聞こえていますか?
「水素水の力、毎日を変える。」
メロディアン株式会社のWEB動画を制作しました。コーヒーフレッシュでおなじみのメロディアン株式会社の「水素水のチカラ」を紹介する商品動画をはじめ、長命草実感の通販番組制作など、幅広い映像コンテンツを担当しました。商品の魅力を視覚的に引き立て、効果的に伝える内容に仕上げました。
“The power of hydrogen water, changing your daily life.”
We created a web video for Meiji Corporation, known for its coffee fresheners, to introduce their product “Hydrogen Water Power.” Additionally, we handled the production of a direct marketing program for their product “Chomyo-Sou,” showcasing the product’s benefits and effects. The content effectively highlights the product’s features and communicates its appeal visually.
それぞれの製品の特徴や魅力を丁寧に映像化し、わかりやすく表現しています。特に通販番組では、購入を促進するために、使用感や使用後のイメージを具体的に表現するよう工夫しました。製品の効果をより実感してもらえるように、視聴者に共感を呼び起こすシーンを盛り込みました。
We carefully visualized the characteristics and appeal of each product, making sure to communicate them clearly. For the direct marketing program, we specifically focused on conveying the experience and post-use effects in a way that would encourage purchase. We incorporated scenes that would resonate with the viewers, making them feel the effectiveness of the products.



Producer:小川 貴弘
Director:苗村 一宏
Cinematographer:早川 純平
Editor:廣田 拓





