導入から見える優位性
「名刺でつながる、世界が変わる。」
sansan株式会社はテレビCM「早く言ってよ~」でおなじみの企業様です。社内の名刺を一括管理し、社外の人脈を簡単に社内で共有できる名刺管理ツールを世の中に展開。Sansanを導入し、企業コンセプト「出会い、が、世界を変えていく」をインタビュー動画を通じて発信しています。
“Connecting with business cards, world changing.”
Sansan Co., Ltd. is the company known for their TV commercial “Hurry up and say it~”. They offer a business card management tool that not only consolidates internal cards but also makes it easy to share external connections within the company. Through the introduction of Sansan, the company communicates its corporate concept “Encounters will change the world” via an interview video.
事前にクライアントと入念にすり合わせを行い、インタビューを自然体で撮影できるように意識しました。働く姿や笑顔のシーンを織り交ぜて、Sansanの快適さや便利さをより豊かに表現しています。インタビューを通じて、Sansanが企業の出会いをいかにサポートし、世界を変えていくのかを伝えています。
We carefully coordinated with the client in advance to ensure that the interview was shot in a natural way. By incorporating scenes of employees working and smiling, we were able to richly convey the comfort and convenience of using Sansan. Through the interview, we communicated how Sansan supports business connections and contributes to changing the world.








